Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: betwinner
Категория: Спорт
Прочетен: 105344
Постинги: 47
Коментари: 1
Гласове: 51
Постинг
20.11.2009 08:29 - Пато: В пеналта Пипо е номер едно!
Автор: betwinner Категория: Спорт   
Прочетен: 953 Коментари: 0 Гласове:
0



- Алешандре, започват отново тренировките с Милан след паузата за националните отбори. В последното мачле вкарахте два гола.
- Започваме да се готвим за важния мач срещу Каляри в неделя. В тренировъчното мачле се представих добре, но по време на паузата работих доста, за да съм в най-добра форма през тази седмица.
- Миналата година по същото време бяхте вкарали едва два гола в първенството. Този сезон имате 6, тоест резултатът ви е утроен. Може би това е показател за вашето израстване?
- Да, чувствам се добре на позицията, на която играя. С треньора Леонардо се представям перфектно и съм много доволен. Може би съм вече по-спокоен, защото научих доста неща, за разлика от миналата година.
- Израснахте и като характер.
- Тази година се чувствам идеално на поста ми в дясната част на атаката. Разбирам се с треньора, с целия отбор и помагам на съотборниците ми в защита. На терена чувам често капитана, който ми казва да се връщам назад.
- След мача с Каляри на "Сан Сиро" пристига Олимпик (Марсилия) за двубой от Шампионската лига. Все още не сте вкарали в Европа пред вашата публика.
- Трябва първо да мисля за мача срещу Каляри, който е много важен. Ако се представя добре, ще съм мотивиран за успех и срещу французите. Засега съм съсредоточен най-вече към срещата с островитяните.
- Може ли Хунтелаар да помогне на Милан?
- Всички видяха, че той беше най-добрият футболист на Холандия и вкарваше често, докато играеше за Аякс. Представи се добре и в Реал (Мадрид). Сигурен съм, че може да помогне много и на нас в Милан. Подкрепяме го, стоим зад него, в отбора сме, за да му помагаме. Виждам, че тренира добре. В началото и аз, когато пристигнах на Миланело, изпитвах трудности. Особено с италианския, защото не успявах да разговарям и да общувам със съотборниците ми и защото ме беше страх да не сбъркам нещо. Убедем съм, че Хунтелаар ще даде много на Милан.
- Какво ще кажете за Пипо Индзаги?
- Индзаги вкара доста голове в Шампионската лига и в първенството. Мисля, че ще се разписва още доста с фланелката на Милан. В наказателното поле на противника той е №1. С топка в краката винаги успява да вкара. Виждал съм го как го прави много пъти и всички се надяваме, че ще остане още дълго при нас.
- Срещу Каляри ще излезете на терена, за да продължите онова, което започнахте преди паузата?
- Представихме се добре в доста мачове. Това е резултат от работата на треньора. Остава ни още много труд, за да сме първи в Италия и за да можем отново да спорим за трофея в Шампионската лига. Стига да сме концентрирани докрай, ще видим какво ще се случи.


Тагове:   номер,   едно,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930