Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: betwinner
Категория: Спорт
Прочетен: 105355
Постинги: 47
Коментари: 1
Гласове: 51
Постинг
07.12.2009 18:50 - Пато разкри тайната на успехите
Автор: betwinner Категория: Спорт   
Прочетен: 1136 Коментари: 0 Гласове:
-1



Нападателят на Милан Алешандре Пато разкри тайната на доброто представяне и изкачването на тима нагоре в класирането, за разлика от началото на сезона. Самият футболист сподели, че не е изненадан от промяната в играта на „росонерите”.
„Нашата тайна е чудесният състав, който имаме”, категоричен бе бразилецът пред Milan Channel.
„Ние наистина сме много близки. Когато за първи път пристигнах в Милан, ми казаха, че всички са като едно семейство и сега мога да кажа със сигурност, че това е истина”, добави Алешандре Пато.
„За мен няма значение на коя позиция ще играя. Не се променя нищо, ако съм отляво или отдясно. Доволен съм и се забавлявам”, допълни нападателят на Милан.
Отборът ще гостува утре в Швейцария на Цюрих в мач от Шампионската лига, като единствено победата би осигурила място на тима в следващия етап. Алешандре Пато бе категоричен, че тимът му ще спечели този двубой: „ще отидем там, за да спечелим.”




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930